تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




13 هزار کارگاه کهگیلویه و بویراحمد مشمول قانون تأمین اجتماعی است

عباس نورمحمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد که مطالبات تأمین اجتماعی از کارفرمایان، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی و غیردولتی 870 میلیارد ریال است.
مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات پرداخت نشدن بدهی برخی کارفرمایان و اعلام برنامه بخشودگی جرائم در صورت پرداخت نقدی و اقساطی به این سازمان اشاره کرد و گفت: تاکنون 540 کارفرما برای پرداخت یا تقسیط بدهی حق بیمه و بهره‌مندی از بخشودگی جرائم بیمه‌ای خود به شعب تأمین اجتماعی درخواست ارائه کرده‌اند.
نورمحمدی گفت که جریمه حق بیمه واحدهای کارفرمایان بخش‌های دولتی و خصوصی در صورت پرداخت بدهی به‌صورت نقدی یا تقسیط یک‌ساله، بخشیده می‌شود.
وی تصریح کرد که کارگاه‌های دارای مشکلات مادی و بدهی به تأمین اجتماعی در بخش تولیدی، صنعتی، فنی و خدماتی اعم از حقیقی، حقوقی، دولتی و خصوصی برای بخشودگی جرائم خود تا 15 فروردین سال آینده مهلت دارند به شعبه های بیمه تأمین اجتماعی مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه در مرحله قبلی اجرای این قانون، خوش حسابی کارفرمایان بر اساس پرداخت منظم حق بیمه به مدت 16 ماه در طی 18 ماه پیش از بروز مشکل مشخص می‌شد، گفت: در قانون جدید شرط پرداخت منظم حق بیمه از ١٦ ماه به ٤ ماه کاهش یافته است.
نورمحمدی اظهار داشت که در صورت پرداخت نقدی و یا تقسیط بدهی تا حداکثر یک سال، تمامی جرائم بیمه‌ای کارفرما بخشیده می‌شود و درصورتی‌که کارفرمایان تمایل به تقسیط بدهی در اقساط بیشتری داشته باشند، بخشی از جرائم آنان متناسب با مدت تقسیط مشمول بخشودگی قرار می‌گیرد.
مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارفرمایان در صورت پرداخت بدهی‌های معوقه ظرف ١٨ ماه از بخشودگی معادل ٨٥ درصد، در صورت پرداخت ظرف مدت ٢٤ ماه از بخشودگی معادل ٧٥ درصد، در صورت پرداخت بدهی‌های معوقه ظرف مدت ٣٠ ماه از بخشودگی معادل ٦٠ درصد و در صورت پرداخت بدهی‌های معوقه حداکثر ظرف مدت ٣٦ ‌ماه نیز از بخشودگی معادل ٥٠ درصد جرائم برخوردار خواهند شد.
این مسئول بابیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی با تقسیط بدهی حق بیمه اصناف مهمترین اقدام را در حمایت از رونق کسب‌وکار، تولید و اشتغال پایدار نشان داده است افزود: این سازمان با تعامل لازم با اصناف و صاحبان مشاغل و کارگاه‌های تولیدی الگوی موفقی از مشتری مداری است.
وی بابیان اینکه بسیاری از کارگاه‌ها با استفاده از مزایای قانون بخشودگی جرائم اقدام به پرداخت بدهی خودکرده‌اند، از کارگاه‌های تولیدی خواست که نسبت به تقسیط بدهی خود بیش‌ازپیش تلاش کنند.
سازمان تأمین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد دارای 90 هزار و 500 بیمه‌شده اصلی است و بیش از 320 هزار نفر از جمعیت استان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: مظفر عدالت نسب** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
6162/6110

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «13 هزار کارگاه کهگیلویه و بویراحمد مشمول قانون تأمین اجتماعی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..