تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضایت منصوریان از هافبکی که ریتم بازی استقلال را حفظ کرد

رضایت منصوریان از هافبکی که ریتم بازی استقلال را حفظ کرد

ورزش > لیگ برتر - فرشید اسماعیلی دیروز در حد خودش تاثیرگزار بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیروز در اواخر نیمه دوم فرشید اسماعیلی برای استقلال به میدان آمد و نمایش خوبی هم مقابل السدی‌ها داشت. اسماعیلی که این فصل برای استقلال خیلی خوب کار کرده و در اکثر بازی‌ها تاثیرگزار بوده، چند هفته‌ای است که نیمکت‌نشین مجتبی حقدوست شده است. اما نمایش خوب دیروز او شاید دوباره منصوریان را مجاب به استفاده بیشتر از فرشید کند. اسماعیلی وقتی به زمین آمد ریتم بازی استقلال را حفظ کرد و آبی‌ها در جنگ‌های میانه میدان بیشتر پیروز بودند. او با حرکات تکنیکی که انجام می داد حتی بارها بازیکنان حریف را به خطا کردن وا می‌داشت که این اتفاق باعث گلایه خود او پس از بازی هم شده بود. فرشید اسماعیلی دیروز هم مثل دیدار استقلال در جام‌حذفی با صبا که به ضربات پنالتی کشیده شد، یکی از حساس‌ترین پنالتی‌ها را به بهترین شکل ممکن گل کرد تا نقش بسزایی در صعود استقلال داشته باشد.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضایت منصوریان از هافبکی که ریتم بازی استقلال را حفظ کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..