تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گریم جالب گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کارائیب+ عکس

در سری پنجم دزدان دریایی کارائیب گلشیفته فراهانی نیز حضور دارد.

دزدان دریایی کارائیب با هنرنمایی جانی دپ به عنوان بازیگر نقش اول در رول کاپتان جک اسپرا یا همان جک گنجیشکه تا کنون از مجموع 4 قسمتش بیش از 3.7 بیلیون دلار فروش جهانی داشته ، در واقع آغاز درخشش جانی دپ هم از همین فیلم بود که از همان ابتدا با استقبال زیادی مواجه شد. پنجمین قسمت از این فیلم با نام «مردان مرده قصه نمی گویند» مراحل پیش تولید خود را به پایان رسانده و عوامل فیلم هم اکنون برای آغاز فیلمبرداری در لوکیشن اصلی فیلم یعنی کویینزلند استرلیا به سر میبرند.
 گلشیفته فراهانی  بازیگر مطرح سالهای نه چندان دور ایرانی نیز در این سری پنجم این فیلم حضور دارد.

گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کارائیب

گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کارائیب

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع:tabnak.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گریم جالب گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کارائیب+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..