تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد:موفقیت‌های بزرگ ایران ارمغان پیروزی انقلاب اسلامی است

مدیر کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد:موفقیت‌های بزرگ ایران ارمغان پیروزی انقلاب اسلامی است

استان‌ها > کهگیلویه و بویراحمد - مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی گفت که موفقیت‌های بزرگ ملت ایران ارمغان پیروزی این انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،محمدعلی غفاری روز سه‌شنبه در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در جمع کارکنان و خانواده‌های اداره کل امور مالیاتی استان اظهار کرد که امنیت و آرامش کم‌نظیر ایران اسلامی ثمره سال‌ها مجاهدت بنیانگذار جمهوری اسلامی و جانفشانی شهدا و رزمندگان اسلام است.
وی دهه فجر را فرصت تبیین رویدادهای بهمن ۵۷ و دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی دانست و اظهارداشت که دهه فجر، یادآور نقش سازنده رهبر فقید انقلاب و مردمی بودن این انقلاب است.
غفاری به موفقیت‌های ارزنده اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری اشاره کرد و گفت که علاوه بر رفع کمبودهای تجهیزاتی، تأمین فضای اداری متناسب این دستگاه مهم اقتصادی در اولویت مدیران اجرایی سازمان قرار گرفته است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد:موفقیت‌های بزرگ ایران ارمغان پیروزی انقلاب اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..