تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مواد مخدر مادر جوان را قاتل فرزندش کرد+ تصاویر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مادری که در تماس به اورژانس ادعا می کرد فرزند سه ماهه اش از تخت سقوط کرده و نفس نمی کشد، بعد از معاینات اولیه پزشکان از بدن کودک مجبور به اعتراف این جنایت هولناک شد. این زن که از همسر سابق خود یک بچه 13 ماهه داشت بعد از جدایی، با یک فرد معتاد آشنا شده و در کنار وی به مصرف انواع و اقسام مواد مخدر مشروبات مشغول بود، در حالی که کودک یک ساله اش در تمامی لحظات شاهد کارهای کثیف و آلوده آنها بود.

مرد معتاد پس از مصرف مواد و در حالت نشئگی بی آنکه متوجه حرکات وحشیانه خود باشد به سمت کودک رفته و به آزار و اذیت وحشیانه او مشغول می شد. در معاینات پزشکی قانونی  مشاهده 15 مورد شکستگی و زخم عمیق 15 سانتی متری در جمجمه کودک پزشکان را به وحشت انداخت، گویی کودک از ساختمانی بلند سقوط کرده و یا در تصادفی سهمگین کشته شده بود.

با وجود اینکه زن سعی کرده بود تا آثار باقی مانده خون و ضرب و شتم کودک را پاک و با گفتن دروغ در بازجویی های اولیه با قرار وثیقه آزاد شود اما در نهایت وضعیت کودک این حقیقت تلخ را آشکار کرد. دادگاه انگلستان مرد 37 ساله را به اتهام قتل به 32 سال زندان و زن 23 ساله را از دست داشتن در قتل تبرئه کرد اما بخاطر مصرف مواد مخدر به تحمل چندین سال حبس محکوم کرد.

مواد مخدر مادر جوان را قاتل فرزندش کرد+ تصاویر مواد مخدر مادر جوان را قاتل فرزندش کرد+ تصاویر   مواد مخدر مادر جوان را قاتل فرزندش کرد+ تصاویر
 مواد مخدر مادر جوان را قاتل فرزندش کرد+ تصاویر   مواد مخدر مادر جوان را قاتل فرزندش کرد+ تصاویر
مواد مخدر مادر جوان را قاتل فرزندش کرد+ تصاویر
مواد مخدر مادر جوان را قاتل فرزندش کرد+ تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مواد مخدر مادر جوان را قاتل فرزندش کرد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..