تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاراته قهرمانی ایران: حسنی نیا به مقام قهرمانی وزن منهای 55 کیلوگرم رسید

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا به نقل از فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی کشور مردان (انتخابی تیم ملی) از صبح روز سه‌شنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شده است.
در نخستین روز این پیکارها و پس از انجام مسابقات کاتای انفرادی و تیمی، 63 کاراته‌کا در وزن منهای 55 کیلوگرم برروی تاتامی رفتند که در نهایت «مجید حسنی نیا» از قزوین با پیروزی 5 بر 4 مقابل «محمد قاسمی» از گیلان قهرمان شد.
محمد قاسمی در سال 2009 و در چین به عنوان بهترین سبک وزن، مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را گرفت و 4 سال بعد مجید حسنی نیا در امارات بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی آسیایی 2013 ایستاد.
همچنین در این وزن، «وحید حسنی پور» از گیلان و «میعاد یاری» از البرز به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
امروز (چهارشنبه) و در روز دوم این پیکارها، مبارزات اوزان منهای 60 و 67 برگزار می شود.
شبد**1953*9122*تنظیم کننده:مرتضی شحنه**انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاراته قهرمانی ایران: حسنی نیا به مقام قهرمانی وزن منهای 55 کیلوگرم رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..