تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید به نظر داوران احترام گذاشت/مسئولیتم را با دل و جان انجام می‌دهم

باید به داوران احترام گذاشت/مسئولیتم را با دل و جان انجام می‌دهمبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمدحیدری،دبیر جشنواره فیلم فجر در حاشیه تجلیل از برگزیدگان این رویداد در جمع خبرنگاران گفت:هر سال این اتفاقات در جشنواره میفتد و هر سال تعدادی از افراد به نظرات هیات انتخاب و هیات داوران اعتراض دارند و این جزو حاشیه‌هایی است که هر جشنواره‌ای دارد اما به نظر من باید به نظر هیات داوران احترام گذاشت.

وی افزود:به هر صورت از نظر من افرادی که کاندیدا شدند و همه افرادی که جایزه می‌گیرند نظر محترم هیات داوران این دوره جشنواره است و به نظرم باید به آن‌ها احترام گذاشت.

دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد:همه ما خدمتگزار سینما هستیم و تا زمانی که این مسئولیت بر دوش من باشد از جان و دل آن را انجام میدهم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید به نظر داوران احترام گذاشت/مسئولیتم را با دل و جان انجام می‌دهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..