تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر به انصراف نامزدها

کد خبر: ۴۷۶۱۷۷

۳۰۵  بازدید

دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با حضور در جمع خبرنگاران به اعتراض‌هایی که نسبت به نامزدهای این دوره از جشنواره مطرح شده است، پاسخ داد.

خبرگزاری ایلنا: محمد حیدری (دبیر جشنواره فیلم فجر) در حاشیه آئین تجلیل از نامزدهای جشنواره در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش که بعد از اعلام نامزدها؛ صحبت‌هایی مبنی بر اینکه برخی آثار در حدی نبودند که این تعداد نامزد شوند و بعضی کارگردان‌ها هم نسبت به انتخاب‌های داوران اعتراض‌ داشته‌ و دارند، گفت: هر ساله این حرف‌ها در جشنواره زده می‌شود و تعدادی هستند که به آرای ارائه شده اعتراض دارند. حرف‌هایی از این دست هم در بخش انتخاب و هم بخش داوری اتفاق می‌افتد و چیزی عادی‌ست.

وی ادامه داد: این اعتراض‌ها در هر جشنواره‌ای رخ می‌دهد و به نظر من؛ این نظر هیئت داوران است و باید به آن‌ها و نظراتشان احترام گذاشت.

حیدری با تاکید بر اینکه به هیچ روی انتقادات مطرح شده را قبول ندارد، عنوان کرد: همه کسانی‌که کاندیدا شدند و همه کسانی‌ که جایزه می‌گیرند، براساس نظر محترم هیئت داوران این دوره از جشنواره فیلم فجر هستند و باید به آن احترام بگذاریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر به انصراف نامزدها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..