تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسوس زنفون 4 احتمالا با نمایشگر ۵.۷ اینچی و ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود

گزارش‌ها حاکی از این هستند که گوشی‌ هوشمند ایسوس زنفون ۴ از صفحه‌نمایشی ۵.۷ اینچی بهره خواهد برد.

تقریبا یک ماه پیش شرکت ایسوس در نمایشگاه CES 2017 دو گوشی‌ هوشمند جدید به نام‌های زنفون AR و زنفون ۳ زوم را معرفی کرد. انتظار می‌رود این کمپانی تایوانی تا آخر ماه جاری حداقل یک گوشی‌ هوشمند جدید دیگر نیز معرفی کند.

هفته‌ی گذشته چندین بار شاهد لو رفتن مشخصات گوشی‌ هوشمند زنفون ۴ بودیم؛ اما این دستگاه احتمالا در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال (MWC 2017) که اواخر ماه فوریه آغاز خواهد شد، رونمایی می‌شود. بنا به اطلاعاتی که به‌تازگی در جی‌اف‌ایکس بنچ رؤیت شده است، گوشی زنفون ۴ شاید یکی از پرچم‌داران ایسوس باشد. اگر به یاد داشته باشید در شایعات قبلی گفته شده بود این محصول در ماه می به بازار عرضه خواهد شد.

البته گوشی هوشمند مورد بحث از مشخصات فنی گوشی‌های رده‌بالای سال گذشته بهره می‌برد که از جمله این مشخصات می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی آن اشاره کرد. در خبرها و شایعات مختلف همچنین گفته ‌می‌شود گوشی هوشمند زنفون ۴ از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD یعنی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره خواهد برد.

اما در بنچمارک مورد اشاره، به برخی دیگر از ویژگی‌ها و مشخصات گوشی هوشمند زنفون ۴ اشاره شده است. این گوشی از اندروید ۷.۰ نوقا بهره خواهد برد که البته با توجه به پرچم‌دار بودن این دستگاه چندان جای تعجب ندارد. همچنین گفته‌ می‌شود دوربین پشتی زنفون ۴ ایسوس ۲۱ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن ۸ مگاپیکسلی است. 

با توجه به گوشی‌های هوشمند اندروید قبلی ایسوس، به نظر می‌رسد این کمپانی گوشی‌ زنفون ۴ را نیز در چند مدل با حافظه‌ی داخلی متفاوت تولید کند. همچنین احتمال عرضه‌ی چند مدل از این دستگاه با چیپ‌ست‌های مختلف وجود دارد. در زیر می‌توانید مشخصات فنی این محصول در بنچمارک را مشاهده کنید.

asus zenfone 4

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسوس زنفون 4 احتمالا با نمایشگر ۵.۷ اینچی و ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..