تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سمنان سی و هشتمین استان کشور در مصرف دیتای ایرانسل است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علی‌اصغر عینی‌پور عصر امروز در نشست شورای اداری استان سمنان اظهار داشت: شرکت ارتباطات سیار ایرانسل یک هزار و 714 میلیارد تومان در استان سمنان سرمایه‌گذاری کرده ‌که 144 میلیارد تومان آن مربوط به امسال است.

وی با اشاره به اینکه سال آینده نیز شرکت ایرانسل 17 میلیارد تومانی در استان سمنان خواهد داشت، افزود: 354 هزار مشترک فعال ایرانسل در استان سمنان وجود دارد.

معاون فنی و مهندسی شرکت ارتباطات ایرانسل با اشاره به نصب 242 دستگاه BTS این شرکت در استان سمنان از برنامه‌ریزی برای افزایش 16 دستگاه BTS در این استان خبر داد و گفت: امروز 18 شهر و 14 دهستان استان سمنان از خدمات ایرانسل برخوردارند و 16 شهر این استان نیز خدمات نسل 3 دریافت می‌کنند که قرار است 2 شهر دیگر از این استان به آن افزوده شوند.

عینی‌پور با اشاره به اینکه 4 شهر استان سمنان پوشش نسل 4 ایرانسل را دارند از پوشش نسل 4.5 این اپراتور تلفن همراه در دو شهر سمنان و شاهرود خبر داد و گفت: 191 روستای استان سمنان نیز زیر پوشش خدمات ایرانسل قرار دارند.

وی مصرف ماهیانه دیتای شرکت ایرانسل در استان سمنان را 360 ترابایت اعلام و خاطرنشان کرد: سمنان بیست‌وسومین استان کشور از نظر مصرف دیتای ایرانسل است و این تراکنش با توجه به جمعیت پایین این استان مطلوب است.

معاون فنی و مهندسی شرکت ارتباطات ایرانسل از 35 برابر شدن مصرف ترافیک این شرکت پس از ارائه نسل 3 و 4 ایرانسل خبر داد.

رایتل خدمات نسل 2 تلفن همراه ندارد/همه خدمات رایتلی از نسل 3 به بالاست

معاون شرکت رایتل نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت ارائه خدمات این شرکت در استان سمنان گفت: رایتل خدمات نسل 2 تلفن همراه ندارد و همه خدمات رایتل از نسل 3 به بالاست.

امین نوید اضافه کرد: رایتل از ابتدای دولت یازدهم تا امروز 340 میلیارد تومان در استان سمنان سرمایه‌گذاری کرده و 66 سایت 3G در این استان مستقر کرده است.

وی با اشاره به اینکه 11 شهر استان سمنان زیر پوشش خدمات رایتل قرار دارند، گفت: امروز 80 هزار نفر از جمعیت استان سمنان مشترک رایتل هستند که این رقم پیش از دولت یازدهم کمتر از 1000 نفر بود.

معاون شرکت رایتل با اشاره به اینکه ترافیک مصرف دیتای این اپراتور تلفن همراه در استان سمنان 92 ترابایت بر ثانیه است، خاطرنشان کرد: این رقم نسبت به سال 92، 466 برابر شده است.

نوید با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های جدید این اپراتور تلفن همراه در استان سمنان گفت: 15 سایت جدید 3G در استان سمنان در دست اجراست.

انتهای پیام/

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سمنان سی و هشتمین استان کشور در مصرف دیتای ایرانسل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..