تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سارا و آیدا» جلوه ویژه میدانی ندارد/ استفاده از سی جی

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام خاکسار طراح جلوه های ویژه بصری فیلم «سارا و آیدا» درباره کاندیدا شدن این فیلم در بخش جلوه های ویژه میدانی گفت: این فیلم جلوه های ویژه میدانی نداشته است و همه صحنه های مربوط به تصادفی که در فیلم ساخته شده توسط من با استفاده از تکنیک ویژوال انجام شده است که در این میان خرد شدن شیشه و پرت شدن آیدا با بازی پگاه آهنگرانی و همچنین کج شدن درب ماشین همه با استفاده از پلان های گرفته شده و براساس تکنیک سی جی به وقوع پیوسته است.

وی افزود: ارشاد اقدسی بدلکار محترم «سارا و آیدا» تنها با شکستن یک گلدان در این فیلم در بخش جلوه های ویژه میدانی کاندیدا شده است، علی رغم اینکه کلیه پلان های مربوطه قبل و بعد از ویژوال در یک لوح فشرده به هیات داوران داده شده بود.

خاکسار با اشاره به فیلم «کمدی انسانی» گفت: این فیلم حجم بسیاری از صحنه های ویژوال داشت به طوریکه فضاسازی شهری این فیلم با استفاده از تکنیک سه بعدی ساخته شد اما هیات داوران در کمال تعجب توجهی به آن نشان ندادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سارا و آیدا» جلوه ویژه میدانی ندارد/ استفاده از سی جی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..