تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی FIFA 18 برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

بازی FIFA 18 برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

در حالی که به عرضه‌ی کنسول نینتندو سوییچ نزدیک‌تر می‌شویم، به نظر می‌رسد نینتندو همکاری خود را با EA بار دیگر از سر گرفته است. این شرکت تصمیم دارد تا بازی Fifa 18 را برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه کند. با تک‌شات و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.


پیتر مور که به تازگی مدیریت بخش رقابتی گیمینگ شرکت EA را برعهده گرفته اعلام کرد که تیم سازنده‌ی بازی FIFA، در حال ساخت نسخه‌ی جدیدی برای کنسول نینتندو سوییچ هستند که احتمالا تا اواخر تابستان سال آینده این نسخه ساخته می‌شود.


وی همچنین در جواب به این سوال که آیا بازی FIFA 18 برای کنسول نینتندو سوییچ، نسخه‌ای ضعیف‌تر از کنسول‌های پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان خواهد بود عنوان کرد که این نسخه، به صورت جداگانه توسط تیم ونکوور EA ساخته می‌شود.


پیتر مور همچنین اذعان داشت که تنها بازی در حال ساخت شرکت EA برای کنسول نینتندو سوییچ فعلا FIFA 18 است و مشخص نیست که آیا بازی Mass Effect: Andromeda برای این کنسول عرضه می‌شود یا خیر اما اگر قرار به عرضه‌ی بازی مورد اشاره باشد، به احتمال فراوان این بازی نیز در اواخر تابستان سال آینده منتشر خواهد شد.

fifa
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی FIFA 18 برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..