تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح چند طرح عمرانی در خلجستان

این طرح هاشامل افتتاح دو طرح هادی روستاهای زیزگان و فوجرد بخش خلجستان به همراه افتتاح طرح های هادی هشت روستای تاج خاتون،جنداب ، سنجگان ،طایقان ،خورآباد ،اسلام آباد،حسین آباد میش مست و طغرود است که مجموعا با 1800 میلیارد تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید .

همچنین 6 هزار و 850 واحد مسکونی مقاوم سازی یا بهسازی شده روستایی با استفاده از اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم افتتاح شد .

 گاز رسانی به 40 واحد گلخانه ای رزبند بخش خلجستان هم دیگر طرحی بود که باهزینه حدود 600 میلیون تومانی ا شرکت ملی گاز استان و اعتبارات دولتی و تعاونی به بهره برداری رسید .

 افتتاح پنج واحد برای استراحت پزشکان بخش خلجستان نیز با هزینه 500 میلون تومانی دانشگاه علوم پزشکی از دیگر طرح های افتتاحی امروز بود.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح چند طرح عمرانی در خلجستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..