تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ديدار استاندار با خانواده شهدا و آزادگان سياسي انقلاب

ديدار استاندار با خانواده شهدا و آزادگان سياسي انقلاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جبارزاده در نشست صميمي با جمعي از آزادگان سياسي دوران انقلاب اسلامي گفت : اين جمع از علاقه مندان و دلسوزان صديق انقلاب هستند و آرمانشان حفظ آرمان ها و ارزش هاي انقلاب هست.
 
وي در خصوص مسائل و انتقادات مطرح از طرف آزادگان انقلاب گفت : در اين دولت حتما گوش شنوايي براي شنيدن مسائل و نظرات هست و مسائل و وظايف مربوط به مديريت استان حتما و تا حد توان پيگيري و حل خواهد . اما مسائل كلان نيز به مقامات و مسئولان كشوري انتقال داده خواهد شد.
در اين مراسم همچنين صمديان مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران و جانبازان استان آزادگان انقلاب را پرچمداران مبارزه با ر‍ژيم طاغوت عنوان كرد و گفت : تلاش شما به پيروزي انقلاب انجاميد و بعد از شما فرزندانتان با حضور در جبهه هاي جنگ تحميلي و مرزهاي خارج از كشور به دفاع از ارزشهاي اسلامي و انقلابي خود پرداختند و اين راه همچنان ادامه دارد.
 
در اين نشست چند تن از آزادگان انقلاب به مواردي از مسائل و مشكلات موجود در كشور اشاره كرده خواستار حل و پيگيري آن ها شده بودند.
 
بعد از اين نشست استاندار در جمع خانواده هاي معظم شهداي انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم ، رزمندگان ، جانبازان و ايثارگران نيز ضمن تكريم راه و ايثار گري و فداكاري اين جمع به ادامه راه اين قشر بزرگ تاكيد كرد.
 
اقاي جبارزاده همچنين با اشاره به اهميت راهپيمايي 22 بهمن گفت : بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، مردم ايران در راهپيمايي 22 بهمن با حضور با شكوه جواب ياوه گويي و تهديدات دشمن مخصوصا شيطان بزرگ را خواهد داد.

انتهای پیام/خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ديدار استاندار با خانواده شهدا و آزادگان سياسي انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..