تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش آشتی‌کنان منصوریان و رحمتی با پرچم ایران!

نمایش آشتی‌کنان منصوریان و رحمتی با پرچم ایران!

ورزش > لیگ برتر - علیرضا منصوریان در پایان بازی تیمش با السد سعی کرد نشان دهد با رحمتی هیچ مشکلی ندارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرانجام حدود دو ماه دعوای منصوریان و رحمتی با خوبی و خوشی تمام شد و به نظر می رسد رحمتی دوباره بازوی راست سرمربی آبی ها می شود. او که با شیرجه زیبایش باعث صعود استقلال از بازی سخت برابر السد شد ، حسابی خوشحال و خندان بود. منصوریان هم برای موفقیت تیمش در صعود به مرحله نهایی از شاید نمی دانست چه کند. برای او حشن گرفتن جلوی ورزشگاه پر از طرفدار که برای اولین بار در این فصل برایش رقم می خورد ، خیلی هیجان انگیز بود.

او پرچم ایرانی را با خود به زمین آورد که ابتدا در دست پادو به رقص در آمد. بعد از این نوبت رسید به خودش و رحمتی که پرچم بدست بروند سمت تماشاگران. این دو اینگونه سمت جمعیت رفتند و نشان دادند دیگر آشتی هستند و البته خسرو را هم صدا کردند که حلقه اتحادشان را با پرچم ملی تکمیل کنند.

4141




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش آشتی‌کنان منصوریان و رحمتی با پرچم ایران!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..