تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهروزی در صدر ایستاد

بهروزی در صدر ایستاد به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین روز مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور(نکوداشت حضرت آیت الله موسوی جزایری) بعد از مراسم افتتاحیه مسابقه دسته 69 کیلوگرم با حضور 9 وزنه بردار(2 وزنه بردار از تهران، 2 وزنه بردار از فارس، 2 وزنه بردار از کرمنشاه، هرمزگان، مازندران و زنجان در سالن شهدای وزنه برداری استان خوزستان پیگیری شد. 
همچنین؛ در پایان روز اول سجاد بهروزی از استان فارس در حرکت یکضرب 134کیلوگرم، حرکت دوضرب161 کیلوگرم و مجموع296 کیلوگرم به سه مدال طلا و قهرمانی دست یافت.

گفتنی است؛ در حرکت یکضرب حسین سلطانی ملی پوش زنجانی کشورمان سه بار پیاپی وزنه های 125، 127 و 128 کیلویی را نتوانست مهار کند و در حرکت دوضرب نیز حسن شهبازی وزنه بردار کرمانشاهی سه بار پیاپی وزنه 144 کیلویی را موفق نشد بالای سر ببرد.

نتایج کامل سه وزنه بردار برتر دسته 69 کیلوگرم درحرکت یکضرب، دوضرب و مجموع:


حرکت یکضرب:
1- مصطفی زارعی(تهران): 134 کیلوگرم، وزن بدن 68:980 کیلوگرم
2- سجاد بهروزی(فارس):134 کیلوگرم، 69 کیلوگرم
3- سام مقتدر(کهرمزگان):123 کیلوگرم

دوضرب:
1- سجاد بهروزی(فارس):162 کیلوگرم
2- مصطفی زارعی(تهران): 161 کیلوگرم
3- سام مقتدر(کهرمزگان):160 کیلوگرم

مجموع:
1- سجاد بهروزی(فارس):296 کیلوگرم
2- مصطفی زارعی(تهران): 295 کیلوگرم
3- سام مقتدر(کهرمزگان):283 کیلوگرم

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهروزی در صدر ایستاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..