تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش مشکلات معتادان، دختران فراری، کارتن‌خواب‌ها و زنان خیابانی / مرکز حمایت میدان راه آهن افتتاح شد

کاهش مشکلات معتادان، دختران فراری، کارتن‌خواب‌ها و زنان خیابانی / مرکز حمایت میدان راه آهن افتتاح شد

جامعه > مشکلات مردم - پایگاه خدمات اجتماعی در میدان راه آهن افتتاح شد تا مددرسانی به کودکان، معتادان، کارتن‌خواب‌ها، درراه ماندگان، افراد در معرض خشونت و سایر آسیب دیدگان را برعهده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حاشیه محلات جنوب تهران به خصوص گلوگاه های جمعیتی مانند میدان راه آهن و ترمینال جنوب همواره محل حضور گروه های آسیب دیده مختلف بوده است. حضور چشمگیر معتادان، کارتن خوابها، متکدیان، زنان خیابانی، دختران فراری و خشونت دیدگان در این محلات همواره باعث بروز مشکل برای شهروندان شده و حتی این گروه ها نیز به دلیل تراکم جمعیتی در این مناطق، دچار آسیب بیشتری می شوند.
با هدف پیش گیری از آسیب های اجتماعی و مددرسانی به نیازمندان شهرداری منطقه 11 تهران در میدان راه آهن یک پایگاه خمات اجتماعی راه اندازی کرد. این پایگاه کار خود را برای ارائه خدمات به شهروندان محله راه آهن و کودکان کار و خیابان، متکدیان، زنان در معرض آسیب و دختران فراری، بهبودیافتگان اعتیاد، معتادان و افراد کارتن خواب، درراه ماندگان، افراد در معرض خشونت خانوادگی و کودکان بازمانده از تحصیل آغاز کرد.
رضا قدیمی مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران؛ با بیان این که پایگاه خدمات اجتماعی میدان راه آهن در یکی از آسیب پذیر ترین نقاط شهر تهران دایر شده است ؛ گفت: حضور فعالان اجتماعی در این حوزه می تواند برای کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه پیش گیری از بروز این آسیب ها در سطح خانواده ها و شهروندان محله راه آهن بسیار تأثیر گذار باشد.
بر اساس این گزارش پایگاه خدمات اجتماعی راه آهن با مشارکت مؤسسه بهروزان و با بهره گیری از پتانسیل سازمان های دولتی و غیر دولتی موجود در محله راه آهن برای مردم محله راه آهن و محلات همجوار به ویژه افراد بی بضاعت و گروه های اصلی آسیب پذیر یعنی زنان، کودکان و سالمندان فعالیت می نماید.
این پایگاه در میدان راه آهن ،ابتدای خیابان شوش غربی ،جنب کفش ملی ،پلاک 733 دایر شده است و به افراد خود معرف و یا افراد شناسایی شده توسط کارشناسان آسیب های اجتماعی خدمات مشاوره و مددرسانی ارائه می کند.

46231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش مشکلات معتادان، دختران فراری، کارتن‌خواب‌ها و زنان خیابانی / مرکز حمایت میدان راه آهن افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..