تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایبندی اعضای اوپک به توافق کاهش تولید

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن زنگنه پس از دیدار دو جانبه با وزیر امور خارجه و وزیر انرژی ونزوئلا اظهار داشت: روابط ایران و ونزوئلا یک روابط راهبردی است و سال‌های طولانی است که مواضع مشترکی را این دو کشور در میان اعضای اوپک دارند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت بازار نفت خوب است و هر روز نیز بهتر می‌شود، اظهار داشت: در شرایط فعلی می‌بینیم که اعضای اوپک و غیر اوپک به قولی که داده‌اند پایبند هستند و این موضوع موجب شده است که بازار عکس‌العمل مثبتی را از خود نشان دهد.

وزیر نفت با تأکید براینکه توافق اوپک موجب کاهش ذخایر نفت می‌شود، خاطرنشان کرد: اوپک نیاز دارد که برای 6 ماه دوم نیز کمی از تولید خود را بکاهد که البته من اعلام می‌کنم این موضوع نیاز به بحث و بررسی دارد و نمی‌توان به طور قطع الان در موردش صحبت کرد.

زنگنه تصریح کرد:‌ اعضای اوپک با قیمت نفت 60 دلاری موافق هستند و ظاهراً مشکلی با این قیمت وجود ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایبندی اعضای اوپک به توافق کاهش تولید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..