تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




65 کشته و زخمی در حمله انتحاری در افغانستان

سلیم رسولی، مقام مسئول بیمارستان‌های شهر کابل گفت که در نتیجه این انفجار در مقابل یکی از ورودی‌های دادگاه عالی افغانستان دست کم ۲۰ نفر کشته و ۴۵ نفر زخمی شده‌اند.

مقامات حوزه نهم پلیس Police کابل گفتند که بمب‌گذار انتحاری امروز در ساعاتی که کارمندان دادگاه عالی افغانستان مرخص می‌شدند، بمب خود را در جلو دروازه این دادگاه منفجر کرد.

پیشتر "نجیب دانش" معاون سخنگوی وزارت کشور افغانستان از کشته شدن دست کم ۱۲ تن در اثر آن خبر داده بود.

به گفته این مقام افغان، این انفجار در نزدیکی درب فرعی دادگاه که توسط کارمندان این ساختمان برای رفت وآمد مورد استفاده قرار می‌گیرد، رخ داده و ورودی اصلی را هدف نگرفته است.

معمولان این دسته حملات تروریستی در پایتخت افغانستان را شبه نظامیان طالبان انجام می‌دهند. این گروه پیش از این نیز به ساختمان دادگاه عالی شهر کابل و کارمندانش حمله کرده‌اند و در دیگر استان‌ها نیز ساختمان های دادگاه را هدف قرار دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «65 کشته و زخمی در حمله انتحاری در افغانستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..