تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروشگاه های آینده آمازون تنها با سه نفر کارمند اداره می شوند

چندی پیش مطلع شدید که آمازون مرکز خرید پیشرفته Go به صورت آزمایشی افتتاح کرده، فروشگاهی که می توانید وارد آن شوید، هر آنچه نیاز دارید را بردارید و خارج شوید، بدون اینکه با صفوف طولانی پشت باجه های پرداخت و صندوق ها مواجه گردید.

اگرچه شاید عادت کردن به این شیوه خرید در ابتدای کار کمی دشوار باشد، اما در نهایت آمازون یکی از بهترین و مطلوب ترین تجربه های خرید را در اختیار مردم قرار می دهد. حسگرهای مخصوصی به نام «Just Walk Out» محصولی که از قفسه بر می دارید را شناسایی کرده و زمانی که بخواهید از فروشگاه خارج شوید، تمام اقلام را به سبد خرید شما اضافه نموده و مبلغ آن را از حسابتان کسر خواهد کرد.

جالب است بدانید که این تازه اول کار است؛ آمازون در حالی که فروشگاه های Go را در سرتاسر آمریکا توسعه می دهد، قصد دارد مراکز بسیار بزرگ تری را راه اندازی نماید که به فناوری های پیشرفته و نیروهای رباتیک مجهز هستند.

یکی از افراد آگاه در رابطه با این پروژه می گوید سوپرمارکت های آینده آمازون، فضایی نزدیک به 4000 متر مربع را پوشش داده و در کنار ربات ها، بین 3 الی 10 کارمند در هر شیفت می توانند نیاز کامل مجموعه را برآورده سازند.

این مراکز در دو طبقه راه اندازی می شوند؛ در طبقه همکف بیش از 4000 قلم اجناس مایحتاج عمومی از جمله میوه و سبزیجات، تخم مرغ، گوشت، پنیر، نوشیدنی ها و غیره در دسترس مردم قرار می گیرند، و در طبقه بالایی لشکری از ربات ها به مدیریت و بسته بندی سفارش های آنلاین مربوط به بیش از 20 هزار مورد کالا مشغول هستند.

گفتنیست کارکنان انسانی مجموعه فروشگاهی فوق فقط مواردی همچون پر کردن قفسه ها، خوش آمد گویی به مشتریان یا رفع مشکلات از جمله مقابله با دزدی های احتمالی را تحت نظارت دارند و احتمالاً مراجعین را ترغیب می کنند که با عضویت در برنامه پرایم آمازون، از مزایای بالقوه آن بهره مند گردند.

آمازون رسماً این اظهارات را تأیید نکرده، با این حال منابع خبری نسبت به موثق بودن اطلاعات کاملاً مطمئن هستند، ضمن اینکه می دانیم غول خرده فروشی بین المللی مدتهاست که سرمایه گذاری عظیمی را در صنعت رباتیک انجام داده. بنابراین راه اندازی فروشگاه هایی با حداقل نیروی انسانی از سوی آنها بعید به نظر نمی رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروشگاه های آینده آمازون تنها با سه نفر کارمند اداره می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..