تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد افزایش بودجه دفاعی آمریکا به میزان 30 میلیارد دلار

پیشنهاد افزایش بودجه دفاعی آمریکا به میزان 30 میلیارد دلار

فرماندهان نیروهای مسلح آمریکا پیشنهاداتی درباره افزایش بودجه ساختارهای و یگان های تحت رهبری خود به میزان در مجموع بیش از 30 میلیارد دلار به کنگره ارائه داده اند.

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از اسپوتنیک، فرماندهان نیروهای مسلح آمریکا که به خاطر بیانات دونالد ترامپ ، رئیس جمهور این کشور درباره ضرورت تقویت بنیه دفاعی ایالات متحده دلگرم شده اند، پیشنهاداتی درباره افزایش بودجه ساختارهای و یگان های تحت رهبری خود به میزان در مجموع بیش از 30 میلیارد دلار به کنگره ارائه داده اند.

 

222

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد افزایش بودجه دفاعی آمریکا به میزان 30 میلیارد دلار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..