تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌فروش نینتندو سوییچ در فروشگاه‌های GameStop و Target متوقف شد

پیش‌فروش نینتندو سوییچ در فروشگاه‌های GameStop و Target متوقف شد

ظاهراً نینتندو باز هم در عرضه‌ی محصولات خود توسط فروشگاه‌های مختلف به مشکل برخورده است و با کمبود محصول مواجه شده است. برای جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

علیرغم این که نینتندو اعلام کرده بود که کنسول سوییچ مشکل تعداد تولید و عرضه نخواهد داشت اما انگار هنوز هم مشکلاتی وجود دارد. وبسایت Nintendo Today گزارش داده که عده‌ی زیادی از کاربران سفارش خود را در دو فروشگاه GameStop و Target به علت اتمام موجودی کنسل کرده‌اند.

 

چند هفته پیش، تمامی موجودی پیش فروش سوییچ به اتمام رسید اما گفته شده که نینتندو در حال همکاری با فروشندگان برای عرضه‌ی بیشتر این محصول است.

 

Nintendo Today اعلام کرده که دو فروشگاه نامبرده پس از اتمام موجودی‌های اولیه، دوباره امکان پیش خرید کردن سوییچ را در دسترس قرار داده‌اند و احتمالا برای پذیرش سفارش‌های بیشتر از موجودی خود، به مشکل می‌خورند. 

 

اخیراً تاتسومی کیمیشیما، رئیس نینتندو اعلام کرده بود که این شرکت بسته به میزان پیش فروش، برنامه‌هایی برای افزایش عرضه‌ی سوییچ دارد. این بسیار نا‌امید کننده است که نینتندو امکان پیش خرید به میزان کافی را برای خریداران فراهم نکرده است. محصول جدید نینتندو ۱۳ اسفند ماه سال جاری به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌فروش نینتندو سوییچ در فروشگاه‌های GameStop و Target متوقف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..