تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع ۱۵۰ کلاه ایمنی برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم شهرستان تنگستان

ساعت: 18:27 منتشر شده در مورخ: 1395/11/19 شناسه خبر: 1030873

اداره حمل و نقل جاده ای ۱۵۰ کلاه ایمنی را به دانش آموزان موتور سواردوره متوسطه شهرستان تنگستان اهدا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، حسین پولادیان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان تنگستان ضمن گرامی داشت دهه فجر، تصریح کرد: این انقلاب حاصل جان فشانی شهدا و ایثارگرانی ست که به خاطر اهداف اسلامی، انقلابی و وطن خواهی، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

رئیس آموزش و پرورش تنگستان قانون مداری و اخلاقمندی را از وظایف انسانی دانست و گفت: با توجه به این که دانش آموزان برای استفاده از موتور سیکلت، به سن قانونی نرسیده اند؛ مسافت طولانی خانه تا مدرسه موجب شده دانش آموزان به طورغیر قانونی از موتور سیکلت استفاده کنند.

پولادیان ادامه داد:  اداره حمل و نقل جاده ای به منظور حفظ سلامتی و جان دانش آموزان و ترویج فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی، تعداد 150 کلاه ایمنی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم درنظر گرفته است.

وی شرکت استاد ستاره بوشهر را مجری این طرح اعلام کرد و گفت: کلاه های ایمنی به صورت رایگان توسط مجری طرح، در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد، امیدواریم با رعایت قانون و پوشیدن کلاه ایمنی حافظ سلامتی و جان خود باشند.

گفتنی است در این آیین، لیراوی، نماینده شرکت استاد ستاره بوشهر، در مورد این طرح توضیحاتی ارائه داد و تعدادی از کلاه های ایمنی به دانش آموزان موتور سوار اهدا شد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع ۱۵۰ کلاه ایمنی برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم شهرستان تنگستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..