تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار تخت روانچی با همتای آلمانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، در این دیدار، درباره آخرین وضع روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی بحث و تبادل نظر شد.


"ادرر" با تاکید بر پیشرفت چشمگیر در روابط دو کشور به ویژه پس از برجام، ضمن تشریح زمینه ها و ظرفیت های مختلف، بر آمادگی کشورش برای توسعه بیشتر روابط در همه زمینه ها به ویژه همکاری های اقتصادی تاکید کرد. 

وی به تمایل گسترده شرکت های مختلف صنعتی آلمان برای سرمایه گذاری با محوریت انتقال فناوری های نوین به ایران اشاره و بر حمایت دولت آلمان از این روند تاکید کرد.

مجید تخت روانچی نیز در این دیدار بر حمایت کشورمان از توسعه همه جانبه روابط با آلمان تاکید کرد و رفع موانع و مشکلات در تعاملات بانکی را در این راستا ضروری خواند.

دو طرف در گفتگوهای خود درباره تحولات منطقه، بر ضرورت توجه به راه حل های سیاسی برای برقراری صلح و ثبات در منطقه و بر استمرار رایزنی به منظور کمک در تحقق این هدف و همکاری در زمینه کمک های انساندوستانه تاکید کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار تخت روانچی با همتای آلمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..