تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مظفری: گل صحیح استقلال مردود اعلام شد

کد خبر: ۴۷۶۱۰۸

۸۹۸  بازدید

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: گل صحیح استقلال به السد به اشتباه آفساید اعلام شد.

خبرگزاری فارس: داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: گل صحیح استقلال به السد به اشتباه آفساید اعلام شد.

 نوید مظفری در مورد نحوه قضاوت احمد ابوبکر داور عمانی بازی استقلال و السد در نیمه اول گفت: این داور اصلا خوب قضاوت نکرد. در دقیقه 7 که مدافع استقلال در محوطه جریمه السد سرنگون شد خطای پنالتی رخ نداد و تصمیم او درست بود اما در دقیقه 8 گل صحیح استقلال به اشتباه توسط کمک داور آفساید اعلام شد.

وی افزود: در دقیقه 37 هم بازیکن السد به دلیل خطایی که مرتکب شد باید کارت زرد می‌گرفت که داور از این کارت هم چشم‌پوشی کرد. در دقیقه 45 هم داور عمانی خطا روی بازیکن استقلال را ندید و به اشتباه دستور به ادامه بازی داد. در یک مسابقه حساس همین صحنه‌ها تعیین‌کننده است که داور مرتکب اشتباه شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مظفری: گل صحیح استقلال مردود اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..