تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محل اختفای «ابوبکر البغدادی» شناسایی شد

ساعت24-نخست وزیر عراق با بیان اینکه محل اختفای سرکرده گروه تروریستی داعش شناسایی شده است از شکست این گروه در عراق خبر داد.

«حیدر العبادی» نخست وزیر عراق در گفتگو با شبکه «فرانس ۲۴» فرانسه گفت: به لحاظ نظامی، کمر داعش در عراق شکسته است.

وی افزود: عملیات بازپس گیری بخش غربی موصل از داعش نیز به زودی آغاز خواهد شد.

حیدر العبادی در عین حال فاش کرد که محل اختفای ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش شناسایی شده است و از انزوای وی پس از کشته شدن بسیاری از مشاورانش در حملات هوایی خبر داد.

با این حال، نخست وزیر عراق از اشاره به محل دقیق محل اختفای البغدادی، اجتناب کرد.

وی در عین حال از دستور اجرایی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری جدید آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور مسلمان از جمله عراق به خاک آمریکا برای بازه زمانی ۹۰ روزه، انتقاد کرد و گفت: هیچ کشوری حق ندارد دیگر ملت ها را تحقیر کند.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محل اختفای «ابوبکر البغدادی» شناسایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..