تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشویق ژاوی و تعجب بازیکنان السد/ حمایت هواداران از منصوریان

تشویق ژاوی و تعجب بازیکنان السد/ حمایت هواداران از منصوریان

دیدار دو تیم استقلال تهران و السد قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند:

*حدود 45 هزار هوادار تا دو ساعت باقی مانده در ورزشگاه حضور داشتند.

*هنگام ورود تیم السد قطر به ورزشگاه برخی هواداران استقلال لحظاتی ژاوی را مورد تشویق قرار دادند، اما به یکباره تشویق های خود را قطع کرده و شروع به حمایت از سرمربی آبی پوشان کردند.

*ترافیک سنگینی در ورودی های منتهی به ورزشگاه ایجاد شده و همه هواداران عجله دارند تا زودتر وارد ورزشگاه شوند.

* هنگام ورود بازیکنان استقلال به داخل ورزشگاه، منصوریان ضمن خسته نباشید به خبرنگاران و عکاسان گفت: امیدوارم بتوانیم روز خوبی را کنار یکدیگر داشته باشیم.

*بازیکنان استقلال به هنگام رفتن به رختکن فقط به سکوها نگاه کردند تا ببینند چقدر تماشاگر به ورزشگاه آمده و یکی از بازیکنان استقلال اعتقاد داشت تا شروع بازی مطمئنا 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر خواهند بود.

*بازیکنان السد از دیدن تماشاگران متعجب شده و با بهت و حیرت هواداران استقلال را نگاه می کردند.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشویق ژاوی و تعجب بازیکنان السد/ حمایت هواداران از منصوریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..