تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش زنده بازی استقلال و السد قطر شبکه 3

گزارش آنلاین بازی فوتبال استقلال و السد قطر 19 بهمن

پخش زنده بازی استقلال و السد لیگ قهرمانان آسیا

استقلال تهران – السد قطر

estgh پخش زنده بازی استقلال و السد قطر شبکه 3

بازی حساس جام باشگاه های آسیا استقلال تهران و السد قطر که در ورزشگاه آزادی سه شنبه 19 بهمن 95 برگزار خواهد شد.

تیم السد قطر که از وجود بازیکن ایرانی پورعلی گنجی و یک ستاره اسپانیایی تیم بارسلونا ژاوی بهره می برد تیم بسیار قدرتمندی مقابل استقلال به شمار میرود.

.

پخش زنده بازی استقلال و السد

این دیدار از ساعت 19 با قضاوت تیم داوری از عمان آغاز خواهد شد و فدراسیون فوتبال آسیا برای این بازی البته با فرستادن یک کارشناس و ناظر امنیتی، تدابیر ویژه ای اندیشیده است. برنده این دیدار در مرحله گروهی با الاهلی امارات، لوکوموتیو تاشکند و تعاون عربستان هم گروه خواهد شد.

.

esteghlal1 1 پخش زنده بازی استقلال و السد قطر شبکه 3

ترکیب تیم استقلال :

سیستم استقلال مثل بازی های گذشته 2-4-4 با 2 هافبک دفاعی است و منصوریان در نیمه دوم بازیکنانی مثل محسن کریمی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، فرشید اسماعیلی و مجید حسینی را روی نیمکت دارد که می تواند در صورت نیاز از آنها استفاده کند.
.
علیرضا منصوریان امروز از ترکیبی استفاده کرد که در 3 بازی گذشته از آن استفاده کرده بود تا مشخص شود سرمربی جوان آبی ها با ترکیب ایده آل خود رسیده است.
.
ترکیب استقلال به شرح زیر است :

مهدی رحمتی، رابسون، پادوانی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، امید نورافکن، مجتبی حق دوست، بهنام برازی، علی قربانی و کاوه رضایی

.

ترکیب تیم السد قطر :

با تصمیم فریرا السد با ترکیب سعد الصحاب، پدرو کوریرا، عبدلکریم حسن، همرون، ژاوی، علی ثمین، بغداد بونجاح، حمید اسماعیل، ابراهیم ماجد، محمد کاسولا و مرتضی پورعلی گنجی برابر استقلال قرار خواهد گرفت.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش زنده بازی استقلال و السد قطر شبکه 3»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..