تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس گران قیمت ترین عروس خانم دنیا!

این عروس خانم گران ترین عروس دنیا است زیرا حدود 6 کیلوگرم طلا زیورآلات دارد و با این همه طلا به خانه شوهرش رفت.

تصاویر گران قیمت ترین عروس دنیا

در یک مجلس عروسی مهمانان از وضعیت ظاهری عروس متعجب شدند. این عروس با شش کیلو طلا به منزل شوهر خود رفت!

عکس گران قیمت ترین عروس خانم دنیا!

عکس عروس گران قیمت

مهمانان یک عروسی از دیدن عروس در آن وضع و شکل بسیار تعجب کردند ! عروس جوان سرتا پای خود را با طلا مزین کرده بود و حتی النگوهایی که اضافه آورده بود را بر گردن خود اویخته بود ! از انجایی که داماد بسیار پولدار بود خانواده ی عروس برای اینکه نگویند دخترشان به خاطر ثروت آن مرد ، به همسریش در آمده است ، 6 کیلو طلا به سر و دست دخترشان آویختند تا با خود به خانه شوهر ببرد !

عکس گران قیمت ترین عروس خانم دنیا!

عکس از گران قیمت ترین عروس دنیا

عروس چینی که اهل استان فوجیان است با طلا و جواهراتی به قیمت 200000دلار راهی خانه بخت شد تا داماد حساب کار دستش بیاید. مادر لین هو گفته است:”جمع آوری این مقدار طلا برای ما حدود یکسال طول کشیده است و آرزو داشتم مراسم عروسی دختر 26 ساله‌ام خاص‌ترین روز زندگیش باشد.”

عکس گران قیمت ترین عروس خانم دنیا!

عکس گران قیمت ترین عروس خانم دنیا!

7 فوریه 2017




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس گران قیمت ترین عروس خانم دنیا!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..