تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادگستری آمریکا فرمان مهاجرتی ترامپ را قانونی دانست

Americas Justice to legalize Trump immigration decree دادگستری آمریکا فرمان مهاجرتی ترامپ را قانونی دانستبه گزارش آسمونی:

دادگستری آمریکا با دفاع از فرمان مهاجرتی ترامپ از دادگاه فرجام در سانفرانسیسکو درخواست کرده‌اند که این دستور را برای تامین امنیت ملی ابقا کند.
به نقل از بی بی سی، وزارت دادگستری در سندی 15 صفحه‌ای که تسلیم دادگاه شد استدلال کرد که دستور ترامپ “استفاده قانونی از اختیارات ریاست جمهوری است” نه برای جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا.

روز یکشنبه دادگاه استیناف فدرال در آمریکا با درخواست تجدیدنظر دولت برای ابقای فوری فرمان اجرایی رئیس جمهور این کشور در محدودیت سفر به آمریکا، مخالفت کرده بود.

صدور این رای به این معنی بود که محدودیت‌های اعلام شده تا زمانی که این پرونده به طور کامل در دادگاه مطرح شود به حالت تعلیق در می‌آیند.

دادگاه تجدید نظر فدرال تا دوشنبه (6 فوریه) به کاخ سفید و مخالفان این ممنوعیت که آن را به چالش کشیده‌اند، فرصت داده بوده تا اگر دلایل بیشتری دارند به دادگاه ارایه کنند.

وکلای ایالت‌های مینه‌سوتا و واشنگتن پیشتر در این دادگاه استدلال کردند اجرای مجدد محدودیت سفر شهروندان ایران و 6 کشور عمدتا مسلمان دیگر به آمریکا، دوباره به “هرج و مرج” منجر خواهد شد.

این وکلا در بخشی از اظهارنامه خود به بیانیه مقام‌‌های ارشد سابق امنیتی و دیپلماتهای آمریکایی اشاره کرده‌اند که در آن هشدار داده شده “این محدودیت‌ها در طولانی مدت به منافع ملی آمریکا آسیب خواهد رساند.”

قرار است روز سه شنبه جلسه‌ای در دادگاه نهم استیناف در سان فرانسیسکو برای تصمیم گیری در مورد حمایت از یا رد دستور دونالد ترامپ برگزار شود.

منبع: تسنیم نیوز

- عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادگستری آمریکا فرمان مهاجرتی ترامپ را قانونی دانست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..