تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکانس‌های اصلی فیلم Mission: Impossible 6 احتمالا در پاریس ضبط خواهند شد

سکانس‌های اصلی فیلم Mission: Impossible 6 احتمالا در پاریس ضبط خواهند شد

سری فیلم‌های محبوب ماموریت غیر ممکن (Mission: Impossible) پس از سفری طولانی به لندن و وین، به احتمال زیاد قرار است این‌بار در قسمت ششم تام کروز و دار و دسته‌اش را به پاریس ببرند. با تک‌شات و جزئیات این خبر در ادامه همراه شوید.

 

آن‌طور که به نظر می‌رسد، کمپانی پارامونت پیکچرز به شهر پاریس به عنوان مکانی پر پتانسیل برای فیلمبرداری قسمت بعدی سری فیلم‌های Mission: Impossible نگاه می‌کند. گرچه هنوز به طور قطعی چیزی در این مورد اعلام نشده، اما منابع وب‌سایت معتبر هالیوود ریپورتر ادعا کرده‌اند که پارامونت پیکچرز در حال حاضر در حال انجام صحبت‌های لازم برای فیلمبرداری سکانس‌های اصلی فیلم ماموریت غیر ممکن 6 (Mission: Impossible 6) در شهر پاریس است.

 

گزارش هالیوود ریپورتر می‌رساند که مراحل تولید فیلم سینمایی Mission: Impossible 6 قرار است در بهار پیش‌رو رسما کلید بخورد و اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، تیم ساخت قسمت ششم این سری، اواخر بهار یا نهایتا در ماه تابستان به شهر پاریس در کشور فرانسه سفر خواهند کرد. 

 

تام کروز، ستاره مشهور هالیوودی که هم‌اکنون در حال ایفای نقش در فیلم مورد انتظار The Mummy است، قرار است همچون قسمت‌های قبلی در قسمت ششم نیز در نقش اتان هانت به عنوان مامور IMF قرار گیرد. کریستوفر مکواری، کارگردان قسمت پنجم سری، قرار است قسمت ششم را نیز کارگرانی کند و در آن کنار آن، بخش‌هایی از فیلمنامه فیلم نیز توسط او نوشته شده است. تا کنون اطلاعاتی در مورد بقیه بازیگران موجود در فیلم Mission: Impossible 6 منتشر نشده است، اما با این حال مدتی است که شایعات متعددی در مورد بازگشت ربکا فرگوسن به فیلم به گوش می‌خورند. 

 

فیلم سینمایی Mission: Impossible 6 در تاریخ ۲۷ جولای سال ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) در آمریکا اکران خواهد شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکانس‌های اصلی فیلم Mission: Impossible 6 احتمالا در پاریس ضبط خواهند شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..