تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح مجتمع آبرساني كندكلي سرخس

افتتاح مجتمع آبرساني كندكلي سرخسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  فرماندار سرخس در مراسم افتتاح مجتمع آبرساني كندكلي گفت: این پروژه شامل اجراي يك باب مخزن 500 متر مكعبي بتني ، اجراي يك باب ايستگاه پمپاژ ، نصب سيستم پمپاژ  درايو دور متغير اجراي مخزن بتني 350 متر مكعبي و اجراي 3 كيلومتر خط انتقال است
حسين سنجراني با تاكيد بر اينكه تعامل بين مسئولان مهمترين عامل براي رشد توسعه است تصريح كرد: اقدامات دولت در راستاي خدمت به ملت است و مسئولان اين دولت از جنس همين مردم هستند و تلاش خود را در راستاي برطرف سازي مشكلات كشور بكار گرفته اند.
او گفت: با پيگيري هاي مسئولان دولتي در شهرستان و نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي در سايه توصيه هاي امام جمعه شهرستان ، مشكلات پيش روي مردم اين خطه با تعامل و همدلي در سير بر طرف سازي است.
سنجراني در پايان اظهار داشت: براي نخستين بار دولت رديف اعتباري براي محروميت زدايي روستاها اختصاص داده است كه مي توان عمران مناطق محروم را با شتاب بيشتري تسريع کند.
انتهای پیام// م ر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح مجتمع آبرساني كندكلي سرخس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..