تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهپیمایی 22 بهمن هر چه باشکوهتر برگزار شود

به گزاش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با طلاب مدرسه علمیه امام کاظم(ع) پردیسان، پدافند حضرت معصومه(س)‌، پایگاه هوایی قیام ارتش و نیرو هوایی سپاه پاسداران که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: 22 بهمن باید هرچه باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود،نظام ما یک نظام دینی و مذهبی بوده که سه رکن را در خود جای‌داده است ازجمله اسلام، رکن دوم مردم، که امام خمینی(ره) آنان را بیدار کرد و رکن آخر ولایت‌فقیه است.

مرجع تقلید شیعیان افزود: باید در راهپیمایی 22 بهمن پرخروش‌تر و پررنگ‌تر حضور داشته باشید بدانید با بصیرت و استقامت شما آمریکا ناامید می‌شود انقلاب اسلامی به جز انقلاب‌های دیگر است زیرا دینی و اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد:‌ اکنون در دنیایی قرار داریم که نباید به درس خواندن اکتفا کنید بلکه باید زمان‌شناس و جهان‌شناس باشید طلاب باید در راه مبارزه قدم بردارند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه طلاب باید در کنار درس خواندن به مقابله با دشمن بپردازند، عنوان کرد: اگر دنیای امروز را نشناسیم دشمنان پیش‌دستی خواهند کرد ازاین‌رو یکی از اصول طلبه‌ها باید این باشد که در کنار درس خواندن مبارزه کنند و این مبارزه با قدم برداشتن در 22 بهمن مشخص می‌شود.

این مرجع تقلید افزود : اسلام رکن اول انقلاب است انقلاب مردم را بیدار کرد مردم به استقبال گلوله‌ها رفتند و شهید دادند،اسلام جهاد را برای پیروزی قرار داده است.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه صحیفه نور، دفتر تبیان و وصیت‌نامه امام خمینی(ره) باید از کتاب‌های کلیدی طلاب باشد گفت: دفتر تبیان در قالب جلدهای انقلاب و جوانان، انقلاب و شیطان بزرگ و... تألیف شده مردم پس از چندین سال هنوز می‌گویند صفت بهتر برای آمریکا مانند شیطان بزرگ داده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) حاصل تجارب خود را در وصیت‌نامه آورده‌اند ایشان توانستند تحولی در کل دنیا  ایجاد کنند و استکبار را به دنیا بشناسانند به این وسیله مردم به خودباوری رسیدند مردم زیر چنگال مستکبران بودند و از غرب و شرق می‌ترسیدند.

این مرجع تقلید در پایان گفت:اخلاق از موضوعات دیگر است که باید از سوی طلاب مورد تأکید قرار گیرد اخلاق در امور مختلف مؤثر است باید در نظر داشت کار ما دنباله کار انبیا و پیامبران است باید با اخلاق‌مداری در اجتماع تأثیرگذار باشیم و به ارشاد و هدایت مردم بپردازیم.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهپیمایی 22 بهمن هر چه باشکوهتر برگزار شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..