تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پویش کاربران در فضای مجازی: ایرانی از تهدید نمی ترسد

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ترامپ بعد از روی کار آمدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا حواشی زیادی را با خود به همراه آورد از خط و نشان کشیدن برای مکزیکی ها تا قلدوری و تهدید جمهوری اسلامی ایران و پاره کردن برجام.

امروز صبح طبق روال 38 سال گذشته همافران نیروی هوایی برای بیعت با آرمان های  انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) بیت رهبری حضور پیدا کردند . در این دیدار مقام معظم رهبری در سخنانی بسیارمهم خطاب به ترامپ فرمودند:

"از این آقایی که آمده [ترامپ] متشکریم! /تشکر به‌خاطر اینکه زحمت ما را کم کرد؛ چهره‌ی واقعی آمریکا را نشان داد/آنچه که ما در سی و چندسال می‌گفتیم -فساد سیاسی، اقتصادی و اخلاقی و اجتماعی در دستگاه حاکمه‌ی آمریکا- این آقا آمد در دوره‌ی انتخابات و بعد از انتخابات این را علنی و عریان کرد/الان هم با این کارهایی که می‌کند، بچه‌ی پنج ساله را دستبند می‌زند، نشان می‌دهد حقیقت حقوق بشر آمریکایی یعنی چه‎".

پس از این بیانات هشتگ هایی با مضمون ترامپ متشکریم در شبکه های اجتماعی به راه افتاد که گوشه ای از آنها را برای شما گردآوری کرده ایم.

ترامپ مچکریم

ترامپ مچکریم

ترامپ مچکریم

ترامپ مچکریم

ترامپ مچکریم

ترامپ مچکریم

ترامپ مچکریم

ترامپ مچکریم

ترامپ مچکریم

ترامپ مچکریم

ترامپ مچکریم

ترامپ مچکریم

ترامپ مچکریم

ترامپ مچکریم

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پویش کاربران در فضای مجازی: ایرانی از تهدید نمی ترسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..