تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شریعتمداری: متاسفانه ترامپ سر عقل آمده و حاضر نیست برجام را پاره کند

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در پاسخ به علت تغییر موضع ترامپ درباره برجام گفت: ترامپ در تبلیغات انتخاباتی خود هنوز نمی‌دانست برجام چه امتیاز بزرگ و باد آورده ای برای آمریکا فراهم آورده است و به همین علت قول داده بود اگر رئیس جمهور شود برجام را پاره خواهد کرد.

شریعتمداری افزود: ترامپ حالا متأسفانه سر عقل آمده و متوجه شده رفقای قبلی او چه کلاه گشادی سر ایران گذاشته‌اند بنابراین نه فقط دیگر حاضر نیست برجام را پاره کند بلکه اعلام می‌کند با همه توان از آن حمایت خواهد کرد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: این حالت در ترامپ سابقه دارد ، همین دیروز "مایکل پریچنت " کارشناس برجسته موسسه هاتسون آمریکا و از اعضای تیم تبلیغاتی ترامپ گفته است ترامپ فرق سلیمانیه عراق با قاسم سلیمانی را نمی دانست.

به گزارش فارس، شریعتمداری در واکنش به اظهارات پیش از انتخابات ترامپ در باره برجام گفته بود «پاره کردن برجام عاقلانه ترین کار این دیوانه است و برکات فراوانی برای کشورمان دارد.»

انتهای پیام/

http://fna.ir/UTK4BT



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شریعتمداری: متاسفانه ترامپ سر عقل آمده و حاضر نیست برجام را پاره کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..