تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیفون 8 با نمایشگر شفاف؛ طرحی آینده نگرانه برای صنعت موبایل [تماشا کنید]

اپل می خواهد به خاطر 10 سالگی تلفن هوشمندش، آیفون 2017 را با شمایلی نوآورانه و جدید معرفی و به بازار عرضه کند؛ این توصیفی است که هواداران از مدت ها قبل منتظرند به واقعیت تبدیل شود.

طی ماه های اخیر و حتی وقتی یک هفته از عرضه آیفون 7 گذشته بود، سیل شایعات و اخبار و همینطور کانسپت های منتسب به آیفون 8 شروع شد و حالا به مرحله جدیدی رسیده ایم.

یکی از علاقه مندان به محصولات اپل که وظیفه طراحی کانسپت های تخیلی و رویایی از آیفون ها را بر عهده گرفته، جدیدترین الگویش را در قالب موبایلی با صفحه نمایشی شفاف به تصویر کشیده است.

نمایشگرهای شفاف در دنیای تکنولوژیک امروز اتفاق دور از انتظاری نیستند؛ همانگونه که به خاطر دارید شرکت پاناسونیک در جریان CES 2017 از تلویزیون عجیب و شفافی پرده برداشت که به نوعی آینده نمایشگرهای خانگی را نشان می داد، اما جایگیری چنین الگویی در قالب یک موبایل فعلاً محال است.

شاید در سال های دورتر شاهد توسعه موبایل هایی مجهز به نمایشگر شفاف باشیم، اما حالا هم خلق رویای آینده نگرانه برای یک دیوایس مورد انتظار و پرطرفدار ایرادی ندارد. بنابراین پیشنهاد می کنیم در ادامه ویدیوی کانسپت دیگری از آیفون 8 را تماشا کنید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیفون 8 با نمایشگر شفاف؛ طرحی آینده نگرانه برای صنعت موبایل [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..