تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر دو ساعت هوشمند ال جی به دستیار گوگل مجهز هستند

همان طور که اطلاع یافتید، فردا چهارشنبه بیستم بهمن ماه، سیستم عامل Android Wear 2.0 برای گجت های پوشیدنی عرضه خواهد شد و انتظار می رود همزمان با این مراسم، نخستین ساعت های هوشمند مجهز به این OS به نام های Watch Style و Watch Sport نیز از سوی ال جی معرفی گردند.

به تازگی فایل های راهنمای کاربری مربوط به این دو اسمارت واچ منتشر شده که اطلاعات بیشتری را در اختیارمان قرار می دهد. بر اساس فایل های PDF مورد بحث، ساعت Watch Sport ال جی به سامانه پرداخت همراه Android Pay مجهز است، به گونه ای که با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری از طریق تلفن همراه متصل به آن می توانید عملیات پرداخت را صرفاً با نزدیک کردن صفحه نمایش ساعت به پایانه مخصوص انجام دهید.

علاوه بر این، هر دو ساعت هوشمند ال جی به دستیار هوشمند Google Assistant مجهز شده اند و بنابراین نخستین ابزارهای پوشیدنی مجهز به سامانه هوش مصنوعی گوگل به شمار می روند. البته در فایل راهنما اعلام شده که بسته به موقعیت مکانی، زبان مورد استفاده و دستگاه های جفت شده با ساعت، ممکن است این قابلیت در دسترس کاربر قرار نگیرد.

همچنین ال جی اعلام کرده در صورت استفاده از این اسمارت واچ ها به همراه آیفون، محدودیت هایی برای کاربر به وجود خواهد آمد که از بین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارسال پیام متنی از طریق گوگل اسیستنت خواندن و ارسال ایمیل توسط گوگل اسیستنت دریافت و برقراری تماس از طریق ساعت هوشمند به جای موبایل متصل به آن دانلود اپلیکیشن های بیشتر از طریق گوگل پلی

گفتنیست تنها یک روز دیگر تا زمان رونمایی رسمی از این دو محصول باقی مانده و همه جزئیات در مورد آنها تا فردا مشخص خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر دو ساعت هوشمند ال جی به دستیار گوگل مجهز هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..