تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴ گزینه داوری دربی مشخص شدند

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علی دهقانی در مورد اینکه شایعه شده علیرضا فغانی ممکن است داور دربی پایتخت نباشد گفت: دپارتمان داوری 4 گزینه داوری را برای دربی در نظر گرفته است. علیرضا فغانی، اشکان خورشیدی، موعود بنیادی‌فر و محمدرضا اکبریان. این نفرات بر اساس نمره‌های نظارتی که گرفته‌اند و تعداد بازی‌هایی که برای پرسپولیس و استقلال قضاوت کرده‌اند انتخاب شده‌اند.

وی ادامه داد: داور دربی تا فردا صبح تعیین و اعلام خواهد شد. هر 4 گزینه نیز شانس برابری برای قضاوت بازی پرسپولیس و استقلال دارد.

همه کارشناسان داوری معتقدند که دربی پایتخت را فغانی سوت خواهد زد و حتی باشگاه استقلال این مساله را رسانه‌ای کرده اما مسئولان دپارتمان داوری اصرار دارند که هنوز داور دربی انتخاب نشده است.

فارس

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴ گزینه داوری دربی مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..