تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرواز مستقیم تهران - بارسلونا راه اندازی می شود

آمادگی ایران و اسپانیا برای همکاری مشترک در زمینه گردشگری

رئیس سازمان میراث  فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ادواردو لوپز بوسکتس سفیر اسپانیا در دیداری، ضمن اعلام آمادگی برای توسعه همکاری های گردشگری دو کشور، بر راه اندازی پرواز مستقیم تهران - بارسلونا تاکید کردند.

زهرا احمدی پور رییس سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه کشور اسپانیا مدل موفقی در حوزه گردشگری است و تجربیات خوبی در این زمینه دارد گفت: باید بتوانیم از این تجربیات استفاده کنیم تا ظرفیت های گردشگری ایران را به فرصت هایی برای کسب درآمد تبدیل کنیم.

ملاقات های بسیاری بین مسئولان ایران و اسپانیا انجام شده که نشان می دهد دو کشور علاقه دارند روابطشان را در سطوح عالی حفظ کنند.

احمدی پور با بیان اینکه موضع گیری اسپانیا پس از برجام و تبریک گویی مقامات این کشور به جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد که اسپانیا مسائل ایران را با حساسیت دنبال می کند، تأکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران معتقد است که توسعه گردشگری می تواند به تقویت روابط کشورها کمک کند. اسپانیا تجربه موفقی در حوزه گردشگری دارد و سازمان میراث فرهنگی آمادگی دارد از این تجربیات در بخش های مختلف گسترش گردشگری و توسعه زیرساخت ها کمک بگیرد.

راه اندازی صندوق احیا برای احیا و تبدیل خانه های تاریخی به اقامتگاه های سنتی یکی از موضوعاتی است که می تواند اقدامات مشترک ایران و اسپانیا را در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: ایجاد خط پرواز مستقیم بین ایران و اسپانیا از دیگر مواردی است که می تواند به توازن تبادل گردشگر میان دو کشور بینجامد.

در بخش صنایع دستی نیز، با توجه به وجود صنایع دستی متنوع در ایران، می توانیم با ایجاد نمایشگاه هایی صنایع دستی دو کشور را به مردم اسپانیا و ایران معرفی کنیم. آمادگی داریم در زمینه امور فنی، آموزشی، مدیریتی، احیای بافت های تاریخی، توسعه زیرساخت های گردشگری و راه اندازی نمایشگاه های صنایع دستی اقدامات مشترکی را با اسپانیا داشته باشیم.

مهمترین نکته در زمینه تقویت و توسعه همکاری های گردشگری بین دو کشور ایجاد تسهیلات در صدور ویزاست که باید مورد توجه قرار گیرد.

پرواز مستقیم ایرلاین ماهان به بارسلونا راه اندازی می شود

ادواردو لوپز بوسکتس سفیر اسپانیا در تهران نیز در این دیدار گفت: تلاش می کنم مناسبات دو کشور در زمینه گردشگری و تبادل گردشگر ارتقا پیدا کند.
او با بیان اینکه سال گذشته 20 هزار ایرانی به اسپانیا سفر کرده اند، افزود: زمینه های افزایش همکاری در حوزه گردشگری در گذشته نیز بین مسئولان ایران و اسپانیا بررسی شده است. کشور اسپانیا در زمینه گردشگری در دنیا رتبه بالایی دارد و ما آمادگی داریم تجربیات خود را در اختیار ایران قرار دهیم.

اسپانیا در زمینه حفظ و حراست از آثار تاریخی و تبدیل خانه های تاریخی به اقامتگاه نیز تجربیات موفقی دارد و می توانیم در این زمینه با ایران همکاری داشته باشیم.

سفیر اسپانیا در تهران گفت: می کوشیم توان سفارت اسپانیا را برای صدور ویزا دو برابر کنیم. همچنین معتقدیم که راه اندازی پروازهای مستقیم تأثیر بسزایی در افزایش تبادل گردشگر بین دو کشور خواهد داشت.

براساس توافقات انجام شده، ایرلاین ماهان، تا ماه ژوئن (فروردین)، پرواز مستقیم به بارسلونا خواهد داشت و تلاش می کنیم پرواز مستقیم به مادرید را نیز در آینده ای نزدیک برقرار کنیم. به علاوه، اسپانیا آمادگی دارد در بخش فنی، آموزشی و مدیریتی همکاری خود را با ایران آغاز کند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایرنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرواز مستقیم تهران - بارسلونا راه اندازی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..