تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشوتنی به سه مدال طلا دست یافت

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون وزنه‌برداری، رقابت دسته 62 کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور با حضور وزنه بردار در سالن شهدای وزنه برداری استان خوزستان برگزار شد.

در این وزن 9 وزنه بردار از بوشهر، اصفهان، خوزستان، تهران، مازندران، دو وزنه بردار از فارس و دو وزنه بردار از کرمانشاه حضور داشتند که در نهایت یعقوب پشوتنی از استان بوشهر در حرکت یکضرب 118کیلوگرم، حرکت دوضرب 150 کیلوگرم و با مجموع 268 کیلوگرم به سه مدال طلا و قهرمانی دست یافت.

ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ کشورمان (نادو) نیز از ابتدای مسابقات در سالن برگزاری مسابقات حضور پیدا کردند و از نفرات برتر اوزان مختلف تست دوپینگ به عمل آوردند.

نتایج کامل سه وزنه بردار برتر دسته 62 کیلوگرم درحرکت یکضرب، دوضرب و مجموع به شرح زیر است:

یکضرب:
1- یعقوب پشوتنی (بوشهر): 118 کیلوگرم
2- مهدی امیری (تهران): 115 کیلوگرم
3- محمد محمدی (کرمانشاه): 113 کیلوگرم

دوضرب:
1- یعقوب پشوتنی (بوشهر) :150 کیلوگرم
2- امید ربیعی (فارس): 136 کیلوگرم
3- مهدی امیری (تهران): 134 کیلوگرم

مجموع:
1- یعقوب پشوتنی (بوشهر): 268 کیلوگرم
2- مهدی امیری (تهران): 249 کیلوگرم
3- محمد محمدی (کرمانشاه): 245 کیلوگرم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشوتنی به سه مدال طلا دست یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..