تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان بهزیستی با کمبود شدید نیرو مواجه است

به گزارش خبرنگار مهر، محسنی بندپی ظهر سه شنبه در جمع کارکنان بهزیستی شهرستان خدابنده با بیان اینکه سازمان بهزیستی دارای حجم بالایی از مراجعین است، افزود: با توجه به حجم کاری بالای سازمان بهزیستی، جذب نیروی جدید می تواند به پیشبرد اهداف و برنامه های آن کمک کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر سازمان بهزیستی با کمبود شدید نیرو مواجه است و با وجود پیگیری های صورت گرفته تاکنون نیز نتوانسته مجوز جذب نیرو از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور کسب کند.

محسنی بندپی با تاکید بر لزوم مساعدت و همکاری سازمان ادارای و استخدامی کشور برای جذب نیروی مورد نیاز بهزیستی،  افزود:  با توجه به شرح وظایف و تکالیف سازمان بهزیستی، این سازمان درحال رایزنی با کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع این مشکل است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به برنامه سازمان بهزیستی کشور برای افزایش مستمری مدجویان تحت پوشش این سازمان، افزود: مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۲.۵ تا سه برابر افزایش می یابد.

محسنی بندپی افزود: در صورت همکای مجلس شورای اسلامی و دولت، این آمادگی وجود دارد که از ابتدای اجرای برنامه توسعه ششم کشور، مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی افزایش پیدا کند و با توجه به اعلام نظر شورای نگهبان در ارتباط با برنامه ششم توسعه کشور به مجلس شورای اسلامی، حداکثر از بیستم فروردین سال آتی، مستمری مددجویان این نهادها افزایش یابد.

وی در ادامه از ارائه پیشنهاد به دولت در خصوص قرار  دادن مشاغل سازمان بهزیستی جزو مشاغل سخت و زیان آور  خبرداد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان بهزیستی با کمبود شدید نیرو مواجه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..