تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی قصد دارد در 3 تا 5 سال آینده به رتبه اول فروش اسمارت فون در کشور هند دست یابد

شیائومی قصد دارد در 3 تا 5 سال آینده به رتبه اول فروش اسمارت فون در کشور هند دست یابد

شیائومی یکی از کمپانی های تولیدکننده اسمارت فون است که از رشدی بسیار سریع برخوردار است. این کمپانی چند سال پیش در چین وارد عرصه گوشی های هوشمند شد و به تدریج حضور خود را در بازارهای مختلف در سراسر جهان گسترش داد. در حالیکه شیائومی هنوز در بعضی بازارها نامیناآشناست، اما قصد دارد به تدریج در تمامی بازارها حضوری فعال داشته باشد. این کمپانی بخصوص بر بازار هندوستان تمرکز دارد و قصد دارد در عرض سه تا پنج سال آینده به فروشنده برتر اسمارت فون در این بازار تبدیل شود. در ادامه با تک شات همراه باشید.


رییس بخش هندوستان شیائومی، مانو جاین، اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرد که این کمپانی قصد دارد در سه تا پنج سال آینده به رتبه اول فروش در کشور هند دست یابد.


برای اطمینان از دستیابی به این هدف، شیائومی باید میزان تولیدات خود در هندوستان را افزایش دهد. شیائومی کارخانه ای تولیدی را در هند راه اندازی کرده و حالا قصد دارد با افتتاح مراکز تولید بیشتر، اسمارت فون های خود را بطور محلی در این کشور تولید کند. شیائومی در فکر است تا با راه اندازی یک یا دو کارخانه دیگر ظرفیت تولید خود را به دو یا سه برابر افزایش دهد.


شیائومی در کشور هند خوب عمل کرده است و این بازار همچنان بهترین و پردرآمدترین بازار برای این برند است. فروش اسمارت فون های شیائومی در هند در ماه گذشته دو برابر شد و برای نخستین بار بیش از یک میلیارد دلار درآمد را از این کشور برای شیائومی رقم زد. قطعا شیائومی قصد دارد این موقعیت را حفظ کرده و حتی سهم بزرگ تری از این بازار را از آن خود کند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی قصد دارد در 3 تا 5 سال آینده به رتبه اول فروش اسمارت فون در کشور هند دست یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..