تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منطقه آزاد چابهار موفق عمل نکرده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ عبدالغفور ایران‌نژاد امروز در نشست خبری گفت: تاکنون اقدامات شایسته‌ای از جانب نظام در چابهار صورت گرفته و در حال حاضر 14  اسکله صیادی در این منطقه مشغول به فعالیت است.

نماینده مردم چابهار با اشاره به اینکه مشعل گاز تا 2 سال آینده در چابهار روشن می‌شود، بیان کرد: زیرساخت‌های نامناسب در مرز "ریمدان" سبب کندی رفت و آمد در این مرز شده که با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده این  معضل تا سال آینده حل می‌شود.

 نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: استاندار سیستان و بلوچستان بابت ناهماهنگی دبیر شورای عالی مناطق آزاد در انتصاب  مدیرعامل جدید بومی منطقه آزاد چابهار دلخور است.

وی از ارائه پیشنهاد پیوست نقشه چابهار و کنارک به لایحه منطقه آزاد خبر داد و تصریح کرد: گره اقتصادی در این منطقه با عملیاتی‌شدن این طرح  باز می‌شود و به زودی با آماده شدن این نقشه این طرح در مجلس پیگیری می‌کنم.

ایران‌نژاد از اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی روستای تاریخی "تیس" خبر داد و بیان کرد: سفرهای هیئت‌های خارجی مختلف به چابهار تاکنون دستاوردی برای استان نداشته است.

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منطقه آزاد چابهار موفق عمل نکرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..