تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه ارومیه برای دومین بار به جمع موثرترین دانشگاه های جهان راه یافت

مقصود سلیمان پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پایگاه شاخص‌های اساسی علم (ESI) در چهار شاخص تعداد مقالات برتر، نسبت تعداد استنادها به مدارک، تعداد استنادها و تعداد مدارک به رتبه بندی دانشگاه ها آخرین رتبه بندی دانشگاه ها را اعلام کرده که دانشگاه ارومیه در حوزه مهندسی از لحاظ تعداد کل مقالات منتشره در رتبه 766 جهان و از لحاظ تعداد کل ارجاعات رتبه 965 جهان را در بین یک هزار و 288 دانشگاه و مرکز تحقیقاتی به دست آورده است.
وی با اشاره به رتبه کلی دانشگاه ارومیه در شاخص مقالات اضافه کرد: در همین رتبه بندی، دانشگاه ارومیه با در نظر گرفتن تمام حوزه ها رتبه 2 هزار و 21 را در بین پنج هزار و 270 دانشگاه و موسسه از لحاظ تعداد کل مقالات کسب کرده است.
وی با بیان اینکه پایگاه شاخص‌های اساسی علم (ESI) به عنوان یکی از پایگاه‌های ISI هر 2 ماه یک بار به ارائه دانشگاه‌های برتر دنیا بر اساس کیفیت تحقیقات می‌پردازد، اظهار کرد: در این رتبه‌بندی، دانشگاه‌هایی که بر اساس تعداد استنادها در یکی از رشته‌های 22 گانه در جمع دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی یک درصد برتر دنیا قرار گرفته باشند، معرفی می‌شوند.
به گزارش ایرنا، 16 هزار و 800 دانشجو در دانشگاه ارومیه در حال تحصیل هستند؛ این دانشگاه دارای 500 نفر هیات علمی است.
3214/2093** خبرنگار: شاهین سپهراد** انتشار دهنده: صابر چهرقانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه ارومیه برای دومین بار به جمع موثرترین دانشگاه های جهان راه یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..