تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس تیمی پرسپولیس برای لیگ قهرمانان را ببینید

عکس تیمی پرسپولیس برای لیگ قهرمانان را ببینید

ورزش > لیگ برتر - سایت باشگاه پرسپولیس نوشت:عکس تیمی سرخپوشان برای حضور در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا منتشر شد.

پرسپولیس که قاطعانه در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی را مقابل الهلال عربستان برگزار می‌کند و امید می‌رود شاگردان برانکو ایوانکوویچ با آمادگی بالایی که دارند در رقابت‌های آسیایی نیز بدرخشند و افتخارآفرینی کنند.

صدرنشین لیگ برتر ایران در گروه D لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الهلال عربستان، الریان قطر و برنده دیدار امروز الوحده امارات و الوحدت اردن رقابت خواهد کرد که بازی اول روز سه‌شنبه سوم اسفندماه مقابل نماینده عربستان برگزار می‌شود.

علیرضا بیرانوند، ابوالفضل درویش‌وند و بوژیدار رادوشوویچ سه دروازه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود و سیدجلال حسینی، حامد آقایی، سروش رفیعی، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، رضا کرملاچعب، محمد انصاری، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، وحید امیری، الکسی پلیانسکی، احسان علوان‌زاده، رامین رضاییان، حمیدرضا طاهرخانی، علی علیپور، محسن مسلمان، ولادیمیر پریوموف و سامان نریمان‌جهان نیز بازیکنان برانکو ایوانکوویچ برای لیگ قهرمانان آسیا هستند که تمام این بازیکنان به اضافه‌ی محمدامین آرام‌طبع که دوباره به جمع سرخ‌پوشان برگشته و همچنین شهاب کرمی خرید جدید این تیم، امروز در ورزشگاه شهید کاظمی عکس دسته جمعی گرفتند.

در تصویر زیر 25 بازیکن پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا این تیم را همراهی می‌کنند دیده می‌شود:

پرسپولیس

 

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس تیمی پرسپولیس برای لیگ قهرمانان را ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..