تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشوتنی با سه مدال طلا، قهرمان وزنه برداری کشور شد

پشوتنی با سه مدال طلا، قهرمان وزنه برداری کشور شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگارن جوان؛ رقابت دسته 62 کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور با حضور وزنه برداران در سالن شهدای وزنه برداری استان خوزستان برگزار شد. در این وزن 9 وزنه بردار از بوشهر، اصفهان، خوزستان، تهران، مازندران، دو وزنه بردار از فارس و دو وزنه بردار از کرمانشاهحضور داشتند که در نهایت یعقوب پشوتنی از استان بوشهر، در حرکت یکضرب 118کیلوگرم، حرکت دوضرب150 کیلوگرم و با مجموع 268 کیلوگرم به سه مدال طلا و قهرمانی دست یافت.

ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ کشورمان (نادو) نیز از ابتدای مسابقات در سالن برگزاری مسابقات حضور پیدا کردند و از نفرات برتر اوزان مختلف تست دوپینگ به عمل آوردند.

نتایج کامل سه وزنه بردار برتر دسته 62 کیلوگرم درحرکت یکضرب، دوضرب و مجموع:


حرکت یکضرب:
1- یعقوب پشوتنی(بوشهر):118 کیلوگرم
2- مهدی امیری(تهران):115 کیلوگرم
3- محمد محمدی(کرمانشاه):113 کیلوگرم

دوضرب:
1- یعقوب پشوتنی(بوشهر):150 کیلوگرم
2- امید ربیعی(فارس):136 کیلوگرم
3- مهدی امیری(تهران):134 کیلوگرم

مجموع:
1- یعقوب پشوتنی(بوشهر):268 کیلوگرم
2- مهدی امیری(تهران):249 کیلوگرم
3- محمد محمدی(کرمانشاه):245 کیلوگرم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشوتنی با سه مدال طلا، قهرمان وزنه برداری کشور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..