تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور وزیر بهداشت در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهر بندرعباس

حسن هاشمی وزیر بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن اظهار داشت: مردم ایران برای دفاع از دستاوردهای میراث فرزندان و شهدای انقلاب در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن شرکت و با حضور پرشور خود از انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.

وی بیان کرد: آنچه طی 38 سال گذشته شاهد آن بودیم، این مسئله است که ملت شریف ایران با سرسختی هر چه تمام‌تر از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع می‌کنند به طوری که در زمان هشت سال دفاع مقدس برای حفظ دین و این انقلاب جانشان را ایثار کردند.

هاشمی ادامه داد: به نظر من برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نیازی به تشکیل پویش و کمپین نیست و مردم هر سال با حضورشان در این راهپیمایی مهر تاییدی بر انقلاب و کشور می‌زنند و من مطمئنم که امسال نیز شکوفاتر از سال‌های پیش مردم در صحنه حضور دارند.

وی یادآور شد: من در 22 بهمن امسال از حضور در بین مردم تهران محروم هستم و همراه با مردم خون گرم بندرعباس به راهپیمایی باشکوه این روز فرخنده می‌روم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور وزیر بهداشت در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهر بندرعباس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..