تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه ها باید به سمت فناوری حرکت کنند/ جذب سرباز پژوهشگر از سال آینده

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد علی برخورداری رییس دانشگاه علم صنعت در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه این دانشگاه که ظهر امروز در این دانشگاه برگزار شد، گفت: سیاست گذاری انتخاب دانشجویان نمونه را پیشینه خویش قرار دادیم تا بدین طریق آن دسته از دانشجویانی را که از یک سو در عرصه آموزشی و پژوهشی و دانشگاهی توانمند بوده اند، انتخاب کنیم و از سوی دیگر با الگوسازی از این برگزیدگان چراغی برای راه سایر دانشجویان روشن شود.

وی ادامه داد: امسال 500 دانشجوی ممتاز داشتیم و هر ساله به تعدادشان افزوده می شود.

برخورداری بیان کرد: ما در تلاشیم تا با بسترسازی مناسب، امکانات بیشتری را برای دانشجویان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت های دانشگاه را ظرف 2 سال بالا بردیم، اظهار داشت: سیاست گذاری این دانشگاه با رویکرد نوین و اهداف الگوسازی از دانشجویان نمونه و ترویج فرهنگ علم آموزی همراه است.

رییس دانشگاه علم و صنعت یادآور شد: در حال حاضر دانشگاه های بزرگ جهان بیشتر بر حرکت به سمت فناوری تاکید دارند. ما نیز باید بیشتر به این سمت حرکت کنیم و این هدف باید به عنوان یکی از ملاک‌های اصلی دانشگاه ها مد نظر قرار گیرد.

رشد علمی و رتبه‌بندی در مجامع بین‌المللی

در ادامه این مراسم محسن کلانتر معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت عنوان کرد: ما در سه سال گذشته رشد قابل توجه و خوبی در زمینه دانشجویان ممتاز داشتیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر 10 شرکت دانش بنیان در دانشگاه علم و صنعت فعالیت دارند که می توانند موجبات رشد این دانشگاه را فراهم کنند.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت افزود: این دانشگاه نقش مهمی در ارتقای رتبه بندی در مجامع بین المللی داشته و دارد.

کلانتر تصریح کرد: رتبه بندی ما در دانشگاه های دنیا زیر 500 است و در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده ایم.

وی اضافه کرد: انتظار داریم دانشجویان ما به سمت مقالاتی سوق پیدا کنند که نقش بسیار مهمی در ارتقای سطح بین المللی این دانشگاه دارد.

جذب سرباز پژوهشگر در  دانشگاه علم و صنعت

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: ما خوشبختانه مجوز سرباز پژوهشگر را کسب کردیم که به موجب آن دانشجویان برتر از حیث پژوهش و آموزش انتخاب می شوند.

کلانتر یادآور شد: این طرح از سال آینده اجرایی شده و ما را قادر می‌سازد تا داخل دانشگاه ها و مراکز علمی از کمک دانشجویان برتر بهره‌مند شویم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از 500 دانشجو ممتاز و نمونه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه ها باید به سمت فناوری حرکت کنند/ جذب سرباز پژوهشگر از سال آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..