تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح سخنگوی دولت درباره قطع یارانه برخی یارانه‌بگیران در سال آینده

توضیح سخنگوی دولت درباره قطع یارانه برخی یارانه‌بگیران در سال آینده

جامعه > مشکلات مردم - سخنگوی دولت به مردم اطمینان داد در طی اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، یارانه هیچ نیازمندی قطع نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز در نشست خبری محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت، بحث پیام اخیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره احتمال قطع یارانه برخی یارانه بگیران مطرح شد.
همچنین خبرنگار ما در خصوص تعداد قطع یارانه ها در سال آینده سئوال کرد. نوبخت در این باره گفت: قبلا آمار ریز را گفته ایم. مسئول این بخش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و دستورالعمل دقیقی دارند. حدود ۴ میلیون نفر لغو شده و حدود یک میلیون بررسی مجدد شده اند. در برخی موارد کارگری به من مراجعه می کند یا فرهنگی بازنشسته ای می گوید که همه زندگی من دچار اخلال شده. سازمان یارانه ها، موظف به برقراری مجدد یارانه این افراد بوده. وزارت تعاون طبق دستور آقای رئیس جمهور موظف است با احتیاط عمل کند. اگر یارانه غیرنیازمند پرداخته شود بهتر است تا اینکه یارانه یک فرد نیازمند قطع شود.
او در ادامه گفت: مطمئن باشید هر آن کسی که نیازمند واقعی دریافت یارانه است، یارانه اش تحت هیچ شرایطی قطع نمی شود. اما کسانی که اطمینان داشته باشیم، مطمئنا قطع می کنیم و از این مبلغ برای پرداخت یارانه نقدی، بهبود تولید، بهداشت و درمان و پرداخت به صنایع استفاده خواهیم کرد.
سخنگوی دولت با اشاره به قطع یارانه نقدی و وصل مجدد آن توضیح داد: دستورالعمل یارانه ها می گوید وقتی به نتیجه رسیدید یارانه کسی باید قطع شود، به او اعلام کنید. بعد وقتی او اعتراض کرد، زمانی را برای ارائه مدارک به معترض باید طی کنید. مثلا در یک مورد، کسی مراجعه کرد که یارانه من چرا قطع شده؟ وقتی بررسی شد متوجه شدند ۵ خودرو به نام اوست. البته این عمومیت ندارد. مطمئنا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دوست ندارد یارانه نیازمندی قطع شود.

46231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح سخنگوی دولت درباره قطع یارانه برخی یارانه‌بگیران در سال آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..