تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار نخستین فیلمنامه خالق «هری پاتر» در ایران

انتشار نخستین فیلمنامه خالق «هری پاتر» در ایران

فرهنگ > کتاب - اولین فیلمنامه جی‌کی رولینگ با عنوان «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» از سوی کتابسرای تندیس روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ اولین تجربه جی‌کی رولینگ در حوزه فیلم‌نامه‌نویسی با عنوان «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» از سوی انتشارات کتابسرای تندیس منتشر شد.

براساس این اثر از رولینگ فیلمی نیز با همین عنوان در سال 2016 اکران شد که مورد استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان به فضای فانتزی و جادویی قرار گرفت. این اولین فیلم از پنج‌گانه‌ای است که قرار است در رابطه با داستان‌های رولینگ و ماجراهای هری پاتر ساخته شود.

در توضیح داستان این اثر جدید از رولینگ آمده است: در سال 1926، نیوت اسکمَندِر پس از تکمیل سفرهای تحقیقاتی‌اش برای نگارش کتاب جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها، برای توقفی کوتاه وارد نیویورک می‌شود، اما بر اثر اشتباه ناخواسته‌ای تعدادی از موجودات جادویی که درون چمدان نیوت هستند، در شهر آزاد می‌شوند و برای همه مشکلاتی را ایجاد می‌کنند.

ویدا اسلامیه، ترجمه «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» را انجام داده است. کتابسرای تندیس این اثر را در 304 صفحه و با قیمت 19 هزار تومان روانه بازار کتاب کرده است.

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار نخستین فیلمنامه خالق «هری پاتر» در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..